FRÅGESTUND!

Hanna om Augusti:
Hej! Ursäkta att jag bara tränger mig på såhär. Men jag är nynörjare här på din blogg och hänger inte riktigt med! Tänkte höra om du ville berätta lite, du har en pojkävn, men han är inte pappa till din son? eller? Och han bor i stockholm? undrar lite fler saker men vill inte vara jobbig, så berätta lite om dig själv och lite runtom om du har lust.

Sånt därn't är faktiskt lite små kul att få. :)
Jag har en pojkvän sen inte allt för långt tillbaka. Han är inte pappa till Casper, hans pappa bor i Sundsvall och Rickard bor i Stockholm. Helt korrekt uppfattat!
Vad mer kan man berätta? Haha. Det är så svårt att bara skriva något själv rakt av.

Så jag kör en frågestund!
Fråga vad du vill - Jag svarar imorgon eller onsdag kväll.
Frågor ställs via en kommentar eller två till det här inlägget.

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0