Trötta familjen

Ikväll är hela familjen trött här hemma. Casper vill ha välling redan nu och gå och sova så han har precis hoppat i badet med Robin och sen så ska han få gå och sova. Känns som att det är lika bra då han sov dåligt inatt, sov dåligt på dagis idag och imorgon så väntar dagis för honom redan klockan 06.15 på morgonen, så det är bra att han får vila upp sig :)
För mig så blir det ju givetvis en lika tidig morgon imorgon eftersom Casper ska vara på dagis så tidigt och det är ju av den anledningen att jag ska iväg på min första inskolningsdag på hemtjänsten i Matfors! :) Känner mig ändå rätt bekväm i kläderna om man säger så då jag har gjort praktiken där en gång tidigare men för snart 3 år sen.. Men ändå, så känner jag ju till stället och även vissa av dem man går till, om dem nu fortfarande är kvar det vill säga. Så det ska bli jätte roligt att äntligen få börja jobba lite igen! Men är självklart lite nervös också, mest för att komma upp på morgonen, som vanligt..

Så nu blir det till att kocka ihop en maträtt så man har matlåda med sig imorgon, något så enkelt som spaghetti med tonfiskgryta. Enkelt, gott och mättande! Kvälls nöje i all sin ära. Sen blir det mysa med min stora älskling och sedan försöka komma i säng i tid.

So long! :) Ha det så bra så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0