Bara en till...

Bara en natt till tänkte jag när jag vaknade imorse... Men som den vikarierande undersköterska jag är så var det bara att tacka ja till en natt till.. Så nu är vi på natt två av tre, sen SKA jag vara ledig för att vila upp mig inför helgens arbete. Pengar är mycket men inte allt, det får man aldrig glömma!

Men som den natt uggla jag faktiskt är så passar detta mig utmärkt. Vissa tror att de som jobbar natt gör det för att de är lata, men den som säger det har aldrig provat själv! Och för att inte tala om psyket man får av det...

Hur som haver! Nu ska jag koka mig en kanna kaffe så jag håller mig på topp denna natt... Det är faktiskt riktigt roligt att blogga igen så jag säger; På återseende! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0