Allt som vanligt, igen.

Känns lite konstigt att säga att allt är som vanligt när jag jobbar natten, aron åkt till sollefteå för att jobba och är borta 5 dagar och casper sover hos mormor&morfar. Men just nu är detta min vardag och verklighet.

Jobba natt är inget konstigt, det trivs jag med.. Men det där med att splittras varje gång, usch! Det kan bara bli bättre iallafall, något man får tänka på såna här gånger.. Thailand närmar sig och sen får vi vara nära varandra nästan varje dag! ♥

Så natt 1 av 4 denna vecka och sen är jag ledig nästan en hel vecka, gissa om jag längtar?! Ledig helg igen till och med, ibland har man tur!

Skriver jag något vettigt egentligen? Kul att läsa om när jag jobbar varje gång, men det är ju då man har mest tid och kan ha detta som ett litet tidsfördriv ;)

Nu tillbaka till tvn, lussekatterna och julmusten! Det är ju faktiskt bara december en gång om år :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0