Snö helvete och idol vinnare

Jaha.. Jag som lovar så fint jämt att komma tillbaka ska väl försöka hålla det med! ;)

Snö, yrväder och status uppdateringar om vem som vann idol ikväll är det enda man ser Själv tog jag skjuts imorse till jobbet och är på ett dygns pass, så snön är jag än så länge helt oberörd av.. Men för att kommentera den som vann idol ikväll så varsågoda;

Kevin har fått kritik enda från början... "Han har bara utseendet och kan inte alls sjunga". Låt mig då säga, artister är inte alltid bra på sången. Det är många artister som har utseende och charmar sina fans, klart dem blir stor och populär! Jag själv gillar Kevin, inte en favorit men helt okej och han var en värdig vinnare av idol 2013! Han var iallafall bäst ikväll..

Så var det med den saken! Efter snart 16 timmar på jobbet så ska jag ta mina sovande jour timmar och fortsätta 11 timmar till. :) Imorgon är jag äntligen ledig och får vara med mina älskade killar! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0