Augusti

Ny månad, sista riktiga sommar månaden.


Man undrar ju vart tiden tar vägen! Den här sommaren har bara rasat förbi med en väldig fart men den har varit händelserik och fantastiskt underbar, inte något jag kommer att glömma i första taget.
Och detta får jag först och främst tacka Kattis och Nisse för, utan er hade jag aldrig träffat Rickard som gjort den här sommaren till något att minnas.


Också min Casper såklart, min alldeles egna lilla solstråle! Din utveckling är det bästa mina ögon någonsin skådat, och mer ska dem skåda! Du gör livet värt att leva, mamma älskar dig (`v´)


Snart dags att åka hem till sitt igen också, på både gott och ont såklart. Ska bli skönt att få komma hem igen, träffa kompisar och umgås. Men jag kommer ju såklart sakna alla här nere också, men jag kommer tillbaka! Mig blir ni inte av med i första taget. ;)


Kommentarer
Hanna

Hej! Ursäkta att jag bara tränger mig på såhär. Men jag är nynörjare här på din blogg och hänger inte riktigt med! Tänkte höra om du ville berätta lite, du har en pojkävn, men han är inte pappa till din son? eller? Och han bor i stockholm? undrar lite fler saker men vill inte vara jobbig, så berätta lite om dig själv och lite runtom om du har lust.



Är jätte tacksam för svar! Så tack för tiden du la ner- i förhand! :D



Ha det så otroligt bra! MVH/Hanna

2010-08-02 @ 20:06:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0