Dagarna passerar

Dagarna går och det med en rasande fart! Herregud, snart är den här helgen redan slut.. Kan inte förstå varför dagarna ska gå så fruktansvärt fort, min lediga helg på väääldigt länge.. Den fick spenderas med att städa ur lägenheten i stan då vi ska vara ute ur den 1a maj, men snart är det gjort! :) En sväng till så är vi fri den sen..

Jag och Casper kommer dessutom att flytta in i den nya lägenheten 1a juni, vilket flyt jag har känner jag! Allt rullar på hur fint som helst, jobb och lägenhet. Inte fy skam vill jag erkänna! Har lite kvar att göra i skolan nu med men snart så är jag fri det med, måste bara plugga på lite till ett prov och göra klart de två sista uppgifterna men sen så är jag äntligen klar med utbildningen och är undersköterska!

Det känns egentligen helt sjukt vad det har gått bra för mig på sista tiden. Jag har tagit körkort, fått fyra(!) jobb, skaffat egen lägenhet och är bara allmänt nöjd med livet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0