KÖRKORT!

Äntligen så har jag mitt efterlängtade körkort! :) Gjorde andra skrivningen för den här gången i måndags och då satt det som en klocka, 57 rätt av 65 möjliga, helt underbart! Vilken frihet det är alltså, precis som alla säger!

Så nu är man ägare av ett körkort och nästan av en bil också, får ju ha Robins så länge tills det är dags att ha varsin när Robin har sitt körkort igen och man jobbar på olika håll och så vidare. 

Jobb fick jag också, på direkten! Ringde rop det första jag gjorde (nästan) efter att jag klarat skrivningen och då satte dom in mig på hemtjänsten i Matfors. Kanske inte närmaste biten nu då man bor i stan men det är ju bara 1,6 mil och jag kan ju ställena i Matfors utan och innan mer eller mindre så det blir perfekt. Lite extra cash på kontot skadar ju aldrig och livserfarenhet!

Gissa hur lycklig jag är just nu på en skala mellan 1-10? :)


Kommentarer
Cattis

Grattis! Duktig du är!

2012-01-25 @ 06:22:40
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0