Måndag morgon

Här har det inte hänt särskilt mycket den senaste tiden, men just idag kände jag mig lite extra poetisk för ett blogg inlägg istället för en status uppdatering på Facebook.

Och livet rullar på i vanlig ordning. Just i detta nu sitter jag med en kopp nybryggt kaffe och njuter av att det fortfarande är mörkt ute. Genom fönstret ser jag några stackars människor som står och fryser i väntan på den tidiga bussen för att komma till jobbet eller skolan eller vad det nu kan vara. Själv njuter jag som sagt av värmen inomhus och tanken av att det snart är min tur att få krypa ner under det varma täcket och sova medan ni andra jobbar, för jag har faktiskt gjort mitt redan. 10 timmar vaken natt, men jag klagar inte!

Jag trivs som fisken i vattnet och ingen kan förstöra något alls!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0