Det ljusnar!

Jag ska ta tag i det här snart igen, när tiden finns!

Börjar iallafall att komma lite i "balans" igen efter allt nytt som kommit till, men snart lugnar det ner sig! Tack och lov :) Har fått ytterligare en vikarie plats inom rop nu och med dem jag mest av allt verkligen vill jobba med, autismen! Ska verkligen bli jätte roligt att få börja där vilket jag gör i veckan och där kommer jag även att ha semester vikariat i sommar. Wonderful! Givetvis står jag kvar som vikarie inom hemtjänsten också och förhoppningsvis även lite fler ställen så småning om. Det rullar på iallafall!

För er som lär bli nyfikna om ovanstående så är det inget jätte stort, det har bara varit lite rörigt med tunga kurser på skolan, långa nya dagar på jobbet och stress i hemmet. Allt hänger väl liksom ihop där ett tag men som sagt, allting lägger sig med tiden!

Imorgon har jag äntligen min bil nybesiktad också, och dessutom slutar snart två väldigt jobbiga kurser som jag kan lägga bakom mig men med kunskap i ryggsäcken. Dags att lägga fokus på nästa steg och det känns förjävla bra med tanke på att jag snart äntligen är klar! Bara tre kurser kvar nu, varav två av dem är inplanerad så att dem går in varandra och läser dem samtidigt, hur bra som helst om jag får säga det själv!

Dags för sista minutrarna av söndagsmyset och sen fylla på med mer positiv energi i form av lite sömn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0