Hej på er :)

Hej på er! :)

Nu var det ett tag sen igen.. Har liksom inte tiden till att sitta i lugn och ro och skriva ett par rader. Knappt så man hinner starta datan men nu har jag tagit ner appen på telefonen så provar att ha en blogg såhär då istället..

Livet rullar på iallafall, för mig och Casper. Lillen går ju på dagis såklart och jag jobbar heltid på en hemtjänst. Har fått turen att gå på schema nu ett halvår vilket är väldigt tryggt för oss båda. Säker inkomst och en fullt fungerande vardag som går att planera.

Imorgon är det dags för oss att göra våran debut i fjällen, i lofsdalen för att vara exakt. Caspers gudföräldrar har flyttat dit så vi tänkte göra ett besök hos dem och åka lite i backen. Jag gör debut på bräda och Casper på slalomskidor, spännande.. ;)

Ska försöka återkomma mer hit framöver. Och så länge; Ha det så bra! Kanske slänger in någon bild på oss i backen här i helgen ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0