Happy!

Idag är en dag då jag bara är så himla glad över att jag lever! Jag har världens finaste killar i mitt liv och dem får mig att må så himla bra när allt känns skit, mina solstrålar här i livet :)

Casper har ju börjat på nytt dagis igen eftersom att vi flyttade in till stan. Han har haft inskolning hela veckan och allt har gått super bra och han storm trivs! När jag skulle hämta honom i eftermiddag så var han inte alls nå sugen på att följa med mig hem utan ville stanna kvar och leka, det är ju ett väldigt gott tecken! 

Så livet flyter på så fint som det bara kan göra.. Skolan är i full gång igen också med massa plugg, inte mig emot.. Ser bara fram emot att få bli klar med utbildningen nångång så skola is it! ;)

Och helgen tänker vi bara spendera alla tre tillsammans, kan behövas efter en vecka med inskolning och plugg igen.. Dock så blir jag inte helt pluggfri då det snart är dags att göra teorin igen och hoppas på det bästa. Snart kan jag nog skrika ut det där ordet, KÖRKORT! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0