Påväg till nytt

Nu så har vi (läs: jag och Casper) äntligen kommit till skott med att leta oss en lägenhet inne i stan, i Sundsvall. Efter mycket letande så har vi också, återigen äntligen, hittat en lägenhet som vi ska köpa. En jätte fin 3a på 75 kvadrat blir det. Jag är mer än nöjd och tok längtar numer till den 1 Maj då vi flyttar in.

Casper kommer troligtvis att få gå på samma dagis som han gjorde när vi bodde på sallyhill också vilket känns toppen så han inte behöver komma på ett helt nytt dagis igen. Han stor trivdes där då han gick där och likaså jag älskade personalen och dagiset, så jag hoppas han får en plats där.

Nu sitter man såklart med tusen tankar i huvudet om inredning och vad som behövs göras och köpas inför flytten, det är alltid lika kul! Mindre kul är det ju med alla flytt lass och städningen av gamla lägenheten, men det ska väl gå.

Annars då? Jag jobbar natten just nu och drar in några extra kulor till kontot inför flytten, det kan ju behövas. Livet rullar på och funderingarna fylls på.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0