Vrålåk

Man blir lätt lite trött på att vara hemma hela dagarna när Casper är sjuk och väldigt gnällig. Så i eftermiddag tog vi och hälsade på mormor och morfar (läs: min mamma och pappa) lite :) Casper var ute och lekte såklart och sen blev de middag och lite mys där innan det var dags att bege sig hem igen för att börja natta lillen som för övrigt inte har somnat än .. Gaah!

Det var så himla tyst där inne ett tag så jag tänkte att då går jag in och hämtar napp flaskan och hämtar en kabel till mobilen så jag kan för över lite bilder, men precis då jag öppnade dörren så slog han upp ögonen och sen dess så har han skrikit. :/ Vad less man kan bli på sig själv ibland, bara att ta upp han ett tag igen då och göra mer välling sen. :)

Men en bild får ni iallafall, som jag hade laddat upp på facebook!



Caspers vrålåk ;) En el bil som inte är i funktion än, måste byta nånting o greja lite först. Den har iallafall hängt med länge, den skjutsade min lillebror Emil runt mig på när vi var små :D


Kommentarer
Ida

Den där minns jag! Fy fan vad avundsjuk jag var att ni Nilssons hade en bil! :D Haha!

2011-05-16 @ 23:36:23
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0