Tvättstuga

Att tvätta på torsdag morgon klockan 6 på morgonen kändes inte så himla lockande faktiskt. Så jag tog och kollade om det fanns någon ledig tid ikväll istället, ibland så försvinner ju vissa tider eftersom och då tog jag 21-24, bättre det än tidigt på morgonen faktiskt .. Sen måste man ju vara lite smart också och gå iväg och kolla om det är ledigt lite tidigare och då hade hon/han/den/det som var tidigare än mig tagit bort sin plutt, lucky! Så började runt halv åtta ikväll och snart är alla maskinerna klara och sen ska det bara torka till.

Blir ett avkopplande bad sedan och vila gärnet. Den här förkylningen tar kålen på mig .. Nyser, snorar och hostar om vart annat. Värre har jag inte varit med om på länge, för att inte tala om halsen! Usch och fy för dessa tider. Tur att all början har sitt slut ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0