Kärlek

Jäsp .. Den här förkylningen verkar aldrig vilja ge med sig och nu har även Rickard blivit drabbad vilket resulterade i att jag fick sova på soffan inatt! Anledningen är den att Rickard av någon anledning inte tar nässpray så han snarkar ju nå så fruktansvärt, inte roligt för mig. ;) Men sova på soffan gick ju det med, jag sov som en stock!

Det är tur man har sina goda vänner kang jang, otrivin menthol och blue dobule action! Vad vore jag utan er dessa dagar? :love: ;) Och för att inte tala om vädret som idag är heeeelt underbart. Det blir till att vara ute hela dagen och leka massa med min lilla älskling hemma hos mamma och pappa. För Rickard så kallar ju såklart jobbet, frisk eller inte.



Kärlek ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0