Garderobs rensning

Gud vad man far och rensar dessa garderober emellan åt tycker jag .. Det måste hela tiden rensas och fyllas på med nytt! Idag så kom myran över med en kasse kläder igen som vi gick igenom och det blev en hel del, bland annat lite snygga, näst intill oanvända, jeans, ett adidas set, en snygg jacka och lite mer som behövs. Tackar och bugar för alla som vill bli av med lite begagnat för är det i gott skick så vill man ju givetvis ge en krona för dem. :)

Så ja, ikväll har jag rensat Caspers garderob. Tagit bort lite och fyllt på hyllorna med lite "nytt" som legat på en egen hylla, alltså större storlekar man har samlat på sig som legat och väntat på sin tur. 

Tog även en sväng i min garderob ikväll då man vaaarje dag öppnar den där gardroben och tycker att man inte har något att ta på sig även fast det är propp fullt med kläder ( antar att många känner igen sig ;) ). Som vanligt då jag rensar min egen så blir man snål och tänker "äh, kan vara bra att ha", så det blev bara några slitna underkläder för min del som åkte i sop påsen ikväll och lite som jag la undan. 

När jag liks väl är igång med denna rensning så ska jag gå in i stor garderoben också (walking closet) och kolla riktigt noggrant där, vill inte ha massa kläder som bara ligger och samlar damm!

Långt inlägg om garderobs rensning blev det märker jag ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0