Farbror doktorn

I eftermiddag så var vi ju upp med Casper till doktorn och tänkte att vi skulle få oss en rejäl undersökning och trodde då att det skulle ta as lång tid. Men vi var där typ en kvart tidigare så vi fick komma in direkt och jag fick berätta hur jag upplever Caspers problem och hur han mått, vad det är för symptom osv .. Så han sa bara "Ja, jag tycker ju att det är dumt att sitta här och spekulera i vad som kan vara men eftersom ni funderar över allergi så skriver jag några rader till barn kliniken så får ni komma dit och utreda det här istället, och komma till en riktig barn läkare och allergi sköterska". Det tackar vi för såklart, det är ju dit man vill komma så man slipper sitta och spekulera i vad det kan vara. Nu kommer vi ju att få svar på vad det är, tack och lov! 

Riktigt när det blir det vet vi inte än, man han tippade på att dem skulle höra av sig inom en eller två veckor iallafall och få en tid. Så nu är det bara att hålla koll i brevlådan och vänta på en tid. 

Det var det :) Nu ska jag fortsätta städa här hemma sen tvätta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0