Tatuering bokat

Värmen fortsätter att hålla i sig och man passar verkligen på att njuta av vädret, både dagtid och kvällstid. Så himla skönt att bara vara ute hela dagarna och sedan somna som en stock i sängen, för man är verkligen helt slut efter såna här dagar .. Idag är det tack och lov lite halv mulet men så välkommet, man behöver det vädret med ibland.

Igår så drog vi till Angelica och Peter och lilla Lucas för att hälsa på och dricka en kopp kaffe vid 2 tiden men det slutade med att vi bara åkte hem och hämtade ombyten till Casper och hans vove som han sover med också stannade vi här hela kvällen och sov borta. Casper sov så gott så vilket jag knappt provat på att göra förut, han har ju bara sovit hos mamma och mormor  innan, men med sin vove, tutte och välling flaska så kan han sova vart som helst verkar det som!

Jag och Angelica blev bara hemma iallafall och satt ute och pratade och drack några cider medasn Peter och Rickard var ute och roade sig på stan. Casper tog sovmorgon till 8 imorse vilket var guldvärt och ville sova igen vid 10 tiden imórse och slog igen sina blå utan nå gnäll alls. Så nu vet vi att det funkar också!

Tatueringstid för mig och mamma är även bokat till på tisdag. Weeei! Jag ska finslipa min på armen samt färglägga blommorna på den óch göra en till tatuering på skulderbladet, och mamma hon ska göra sin första tatuering :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0