Onsdag

Det finns bara ett ord för att ha barn och det är underbart! Vissa dagar är väl såklart mer eller mindre men till 99 procent så är det bara ren lycka! Som en upp piggande dusch tillsammans på morgonen, som egentligen gjordes bara för att "bli av" med en ner skiten unge, men hur mysigt är det inte egentligen? :) 

Nu har vi iallafall precis ätit vår frukost i vanlig ordning. Havrefras med fil, en ostmacka, en gurkbit och en liten flaska mjölk till lilleman, går ner hur fint som helst och han är verkligen jätte duktig på att äta frukost! Tänkte knäppa kort nu imorse men vad står det inte på kameran om inte "byt batteri" när man startar maskinen? Suck.
Jag själv försöker också komma in i nå slags morgonrutin och det går väl sådär faktiskt ;) Tänkte äta grahamsgröt varje morgon med färska bär och det är faktiskt otroligt gott, men imorse så var ju inte Rickard hemma och då vill jag inte ställa mig och göra den frukosten .. Så det får väl kanske bli lunchen idag, dumt att bryta rutinen .. Idag höll jag mig till kaffe och macka ;) Inte så dåligt det heller.

Dagen, den första juni, verkar inte erbjuda så himla gott väder men den erbjuder iallafall gott sällskap med amanda och charlie, jag gillar't! Blir lek för grabbarna och kaffe för mammorna, som vanligt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0