Nytt, IGEN .....

Men nu så, ska vi väl kunna hoppas på att det inte är någon som ska försöka efterlikna den designen jag hade innan .. Det var rätt så irriterande för jag hade suttit i några timmar och fått ihop den där förbannade designen, letat fram bilder, försökt tagit texter från hjärtat och gjort något annorlunda. Nöjd vart jag men tro inte på fan att en ganska så nära vän då gått och gjort en desgin och använt sig av precis samma text på exakt samma ställe i sin header, och använt samma stuk för att få med barnets namn och födelsedatum på, det vill säga ramat in det i ett hjärta mitt på headern. Från vilket hjärta kommer meningen "obeskrivlig kärlek" från när den helt plötsligt råkar dyka upp i en header dagarna efter att man själv skrivit det

Det här bör jag kanske egentligen inte ha tagit här, men fyfan så less jag blev när jag gick in för att läsa bloggen. Men nu är den här iallafall, den nya headern! Döpt till: HEADER FÖR FAN !!!


Kommentarer
Belinda, mamma till Theodor <3

Men snälla, ursäkta att man tyckte att de var fint skrivet och att jag verkligen gillade det. Men de är första gången jag hört att man har ensam rätt på några ord ?!!

2011-06-12 @ 21:44:33
URL: http://belindaelisabeth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0