Ny header

Sådär, nu är äntligen en ny header på plats! Har tänkt att ta mig tid länge till att göra det men har inte riktigt orkat då jag la över alla bilder på en hårddisk här för nån månad sen men nu så har jag tagit mig in i den och tagit ut några bra bilder till en ny header. Helt nöjd är jag inte, den kunde ha blivit bättre men den funkar helt klart! Så nu får den sitta ett tag fram tills det att jag utvecklat mitt design intresse lite mer ;)

Var hos amanda en sväng förut också och gjorde lite fler slingor på mig och gjorde en hel blekning på henne, riktigt bra blev det på oss båda! Aningens ljusare precis som vi ville ha det, nu får solen sköta resten under sommaren så får vi se vad man hittar på till hösten då det lär vara dags för en klippning igen. 

Nu ska jag suga på designen lite till och se vad man kan hitta på! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0