Lill hjärtat

Huga, mammas lill hjärta ville inte alls sova i sin egen säng. Så hemskt att ligga i en egen stor säng, utan några spjälor och det kändes säkert väldigt tomt för honom. Han greps av panik och ville inte alls sova. Inte ens om vi satt nedanför och sjöng, smekte på hans huvud, spelade godnatt visor på cd spelaren eller om vi låg bredvid honom i sängen, han kunde inte bara slappna av.

Så jag fick göra så att jag la honom i hans spjälsäng i vårat rum där han alltid sover och somnade såklart utan problem. Sen efter ungefär en kvart så lyfte jag över honom till hans rum och hans stor säng, och det gick toppen då. Så trött liten kille så hoppas han kan sova hela natten där inne nu :love: Lämnar såklart öppet i genvägen som går i våran walking closet och öppet i andra dörren i vardagsrummet så han kan gå upp och komma till oss om han vill. Kanske vaknar imorgon och är jätte ledsen men han vet ju vart vi finns.



Här sover han nu, lilla stor killen :love:
Du är mitt allt, älskade älskade du, vad jag älskar dig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0