Snart semester!

Igår kväll så hade vi två vänner på Stockholm här på middag som är på besök i Sundsvall över helgen. Mycket trevligt att träffa dem igen och god mat lyckades vi kocka ihop också, enchiladas! :) Mums i kulan, lyxade inte till det med förrätt eller efterrätt eftersom att vi åt så pass sent som när klockan var 20:30, så vi sparade den platsen till lite chips och mer vin istället. Roade oss med wii och hade det allmänt trevligt :)

Idag så tog jag mig en sovmorgon, var egentligen tänkt att jag skulle upp och tvätta kl 06 men snäll som jag är så lät jag Rickard ta det ;) Hihi, men jag var nog värd en sovmorgon så mycket som jag jobbat och klivit upp tidigt, samt att det varit sjuuukt mycket att göra. I eftermiddag så jobbar jag tack och lov bara ett kort pass och sen blir det hem och packa ner det allra sista och göra en check lista till Rickard som kommer och hämta mig direkt efter jobbet kl 18 med Casper och då åker vi ner till värmland, seeemeesteeeer!! :D

Lycklig är jag :) Nu strax blir det lunch på stan med samma vänner som igår och sen vidare mot jobbet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0