Full fart

Pjuh!

Lovade ju att återkomma inom kort här i bloggen i det senaste inlägget jag skrev så bäst man håller vad man lovar ;) Jag jobbar som vanligt iallafall, full fart precis hela tiden! Och när det inte är jobb som gäller så är det ju såklart massa familje äventyr och framför allt just nu massa planering inför vår lilla semster som blir av nu till veckan! :) Vi åker direkt efter att jag slutat jobba på måndag kl 18 ner till värmland, det blir alltså en kvälls/natt tur på ungefär 7 timmar, hoppas lilleman vill vara på våran sida då :)

Värmland är ett sommar ställe som Rickards föräldrar har och det är verkligen super mysigt där, så jag ser mycket fram emot att få komma dit och koppla av ett par dagar med Rickard, Casper, svärmor&far och anna-karin och Elliot! :) Vi blir där ett par dagar innan det är dags att beta av nästa sida, det vill säga vänner och bekanta nere i Stockholm. Rickard ska träffa en del kompisar och jag ska väl försöka klämma in nån, sen självklart umgås med Caspers gudföräldrar Kattis & Nisse :love:

Så det är så det ser ut just nu! Dåligt på bild fronten men kameran gick i backen här om dagen så vi håller på att beknata oss med en ny rackare, kanske sätter mig med den ikväll och kollar funktionerna. Det ska ju vara en liknande som vi hade fast lite mer uppdaterad och med filmning.

Ha det så länge! :)


Kommentarer
Ida

Trevlig resa! :) <3

2011-07-15 @ 23:31:24
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0