En riktig uppdatering

Nu när jag har tillgång till en dator så ska jag passa på att göra en liten uppdatering med bilder :)

Rickard åkte hem igår kväll så nu har vi, jag och Casper, flytttat in hos hans gud familj och vi har det så mysigt. Casper har sin lilla lek kamrat Terje här och jag har Kattis att roa mig med, bättre blir det ju inte ;) På tal om att roa sig så ska hon och jag gå på bio imorgon och se Kronjuvelerna (tror jag att den hette?), den såg iallafall ut att vara bra utifrån det lilla man såg på trailern så hoppas den visar sig vara lika bra som vi tror!

Annars så har vi inte mycket planerat i veckan, det är bara skönt att ta dagarna som dem kommer! Efter att ha bubblat bubbelbad hela kvällen och använt spa scrub så bör jag ha fått massor av energi, kan ju iallafall hoppas ;)



Bjuder på tre semester bilder till er :) Mammas fina :love:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0