Söndag

Dag nummer två av det nya året har nu snart passerat och även denna dag har blivit en lugn hemma dag! Mamma gav mig sovmorgon idag och jag sov enda till 12:00, helt sjuuukt skönt. Det behövde jag verkligen. Och precis när jag klev upp så var mamma och pappa påväg ut genom dörren för en promenad, och Casper skulle dom ta med sig så då fick man vakna i lugn och ro också! :) Mycket tacksamt. Så jag rostade lite mackor och kollade på Nils Karlsson Pyssling som gick på fyran imorse ;) Mysig film tycker jag, en av mina favoriter bland astrid lindgrens filmer :love:

Sen blev det korv med bröd till lunch och efter det så smsade jag Angelica som igår kväll hade smsat mig och frågat om vi ville komma och äta tärta och dricka kaffe eftersom hon fyllde år, och det ville vi såklart! Så vi for ut dit och fikade och lekte lite. Hittade även en super rolig leksak där som Casper ska få när han fyller ett! :D


Den här fina eldrivna motorcykeln! :) Casper gillade den jätte mycket.

Nu ikväll har vi bara tagit det lugnt. Kollade först på nåt nytt program på ettan "Minuten", nåt nytt slags program där man ska göra barnsliga utmaningar för att få pengar. Helt sjukt :P Haha, men rätt kul att se på! Sen efter det så blev det en film som vi hyrt tidigare idag :) Bröderna Karlsson. Pinsam men helt okej film.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0