Måndag

Måndag igen, och ny vecka ..
Kan inte riktigt förstå vart tiden tar vägen. Det känns som om att man hela tiden står med frågan "Jaha, vad gör vi i veckan?" och utan att ens planera något så har det blivit fredag och för att inte tala om hur fort helgerna går ..

I helgen så var ju iallafall Rickard här :) Firade halvårs dagen våran och i lördags så besökte vi Belinda och Rickard och blev där ett bra tag och pratade på .. Och precis innan tolv, 6 minuter innan statoil stängde, så kom vi på att vi skulle se en film! Plattan i mattan så fick vi vår läsk och chips och kvällen/natten var räddad ;) Det blev "För Kärleken", riktigt bra film faktiskt men som alla de andra så blev jag väldigt besviken över slutet. Men i övrigt var den bra, otroligt sevärd!

Igår blev det inte så mycket gjort heller. En kort promenad med Bella blev det för mig och sen var det älgstek till middag och därefter bänkade vi oss SÅKLART i soffan framför första avsnittet av Solsidan! Sååå jäkla bra program alltså, bäst genom tiderna om ni frågar mig :) Sen blev det timeout också, bra mycket skratt får man sig till även det programmet!

Också var det måndag idag då. Regnigt och jävligt ute så jag antar att vi bara blir inne och myser, jag och Casper!

En bild bjuder jag på också. Lite galopp lopp lopp ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0