casper

Grabben gav mig sovmorgon idag enda till 10:30! Gissa om man har känt sig utvilad? Hua.
Sen redan runt 11:30 så somnade han igen och sov till 13:30, inte illa pinkat om man heter Casper inte :) Vanligtvis så brukar han sova omkring 45 minuter, ibland en timme men det brukar vara max och idag då när han sov hela 2 timmar så blev man riktigt paff. Hann under den tiden slänga ihop lite choklad bollar, plocka med disken och ha massor av egen tid!

Det märks verkligen på honom att han börjar bli stor nu.
- Han kan äta maten själv, alltså inte bara leka med den utan få i sig av den.
- Enstaka gånger så har han klättrat upp i soffan. Ner tar han sig själv.
- Han kan stå själv utan stöd, om han är koncentrerad. Men märker rätt snabbt att han står själv och sätter sig ner.
- Tack tack kan han och har börjat haja det där med "aj aj", fast bara då jag säger det.
- Även en del ord förstår han, som när man frågar till exempel "vart är katten?" så kollar han åt det hållet.

Det är väl den utvecklingen jag kan uppdatera er om.
Inga tänder än men dem kommer väl när dem kommer :)
Mat får han ju i sig iallafall så ingen brådska.

Lill killen min :love:


Kommentarer
Carro

De märks verkligen att Ebba och Casper är på samma nivå, de är så roligt å läsa din blogg och jämför dom små vildingarna på ett positivt sätt :)

2011-01-19 @ 18:26:27
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0