Tisdag

Suck och stön vilket grin det har varit idag ..
Men det har ju sin anledning då vi upptäckte Caspers första tand efter lunch! Lill plutten min, 11 månader och 1 dag, då kom de där man väntat på så länge. Den här gången hade jag ju rätt iallafall och ääntligen säger jag bara! Nu är det bara att härda några dagar/nätter så har han fått några stycken sen skulle jag tro :)

Nu äre ju iallafall äntligen kväll så man kan slappna av ;)
Har precis kommit ur duschen och Casper ligger och sover han. Så nu blir det bara soffläge resten av kvällen! Var ju tanken att vi skulle sova hos amanda inatt men eftersom att Casper har så j*vla ont i munnen så känns det dumt, om han väcker Charlie och så .. Så det får bli en annan gång! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0