LESS

Upp som en sol
ner som en pannkaka.

Usch och fy vilket jävla väder det är ute! :/ Jag skojar inte om jag säger att det var snö upp till knä skålarna, lätt en 30-40 centimeter snö.. Vaaaaad har denna värld gjort för att förtjäna detta? Det har väl för fan inte gjort annat än att snöa den här vintern, och har det inte snöat så har det varit kallt som satan istället.
Ja, jävlar vad hon klagar tänker ni. Men det skiter jag i idag fakiskt, är så jävla le den här snön så det finns inte! Fel att sätta in 7 rätt på lotto och dra till thailand på obestämd tid, hur svårt kan det va?

Ännu mer less blev man ju när man tänkte göra ett roligt inlägg och förtränga ilskheten över den här snön, men nä då hittar jag såklart inte minnesläsaren som jag sätter i minneskortet i då jag för över bilderna till datan, för sladd jäveln till kameran vet jag inte heller var den är!

Nä, tack och adjö. Tror jag lägger Casper bredvid mig inatt så man vaknar på bättre humör imorgon :love: Tur att dessa små underbara liven finns.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0