Here I am!

Jag valde ändå att gå tillbaka till den här bloggen där jag sen några år tillbaka har skrivit om precis allt. Det känns liksom rätt att fortsätta i det spåret då istället för att skapa en helt ny, det ger inte samma känsla när man skriver. :) Egentligen så var det inte meningen att jag skulle gå tillbaka hit heller, men efter att jag råkade skriva ett inlägg här som syndes i min facebook logg så ja, varför inte? Det är här jag ska skriva.
Körkortet går väldigt framåt iallafall och jag har aldrig haft den motivationen och viljan som jag har nu till att verkligen ta det! Teorin går hur bra som helst, jag har nu klarat även B och Fordons fasen, så nu återstår bara fas C innan det är dags för sluttest och repetion. :) Lucky me!

Nu är det dags för oss att åka iväg och fira in det nya året i Liden. Ha en bra nyårs afton!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0