Nytt och fint

Sådär, nu har bloggen fått sig en ny uppdaterad header med lite nyare bilder ;) Det var väl på tiden kanske? Är inte helt nöjd men jag bryr mig inte så mycket om bloggen längre, utseendet spelar inte så stor roll för mig, huvudsaken den uppdateras med lite nya fina bilder så är jag nöjd :)

Det har inte hänt så mycket i helgen heller då jag också fick ögon inflammation :( Men vi åt kräftor och paj tillsammans med johanna på lördags kvällen och söndagen spenderade vi först ute i birsta och köpte det sista inför då Casper börjar på dagis nästa måndag. Sen så åkte vi ut till dollar store i härnösand med belinda och rickard och deras theodor, väldigt litet där men vi kom hem med ett par kassar iallafall ;) Finns så mycket fint för billiga pengar där!

Sen idag så har vi inte gjort särskilt mycket heller.. Fick sovmorgon fram till 10 ungefär och då drog jag igång med dammsugaren så den fick rasta sig lite ;) Åt lite frukost och sedan tog vi en promenad med belinda och theodor och sen åt vi lunch på dannes och nu ligger lillen och sover. Jag har svabbat av golven nu med och städat toaletten så nu är det rent och snyggt här hemma ett tag. Orken finns verkligen inte att städa varje dag då det är så himla varmt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0