Mysig dag

Idag har vi haft en super mysig dag med bad i poolen för grabbarna tillsammans med Belinda, Bella och Theodor :) Casper badade jätte mycket vilket han älskar, och lekte såklart massor ute på gården som han också älskar mest av allt här i livet! Så vi kan inte klaga på den här dagen, jag passade på att njuta i solen med cola, jordgubbar och choklad ;) Det gäller att ta vara på dom goda stunderna här i livet!

Delar med mig av massa fina bilder jag knäppte :)

















Vi tar verkligen vara på vår sista semester vecka tillsammans innan dagis :love:
Min fina lilla kille, så mycket kärlek vi haft i snart 1½ års tid, och mer kärlek kommer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0