Torsdag

Idag så fick jag sovmorgon och det behövde jag verkligen känner jag! Casper har vakat runt halv sju varje morgon den här veckan och då blir man väldigt glad när man sova minst en timme till .. Tror jag klev upp runt åtta tiden och än har jag inte riktigt vaknat till liv, men det kommer väl ;)

Tänkte först att vi skulle gå på öppna förskolan idag men det får nog bli en hemma dag istället! Det behövs det med ibland. Vi var ju ute och rände på bra igår så idag klarar vi oss utan de .. Blir väl en liten sväng till lek parken kanske men inte mer än så.


Kommentarer
SVENSKK - Mamma till Jamie

SVAR: Jag gjorde min beställning på La Redoute. Där går skorna på 999 kronor men lägger du till rabattkoden (5506) så får man 40% rabatt + fri frakt. Väljer du sedan att betala med kort behöver du heller inte betala någon expeditionsavgift (49,90 kr). Därför slutade allt på endast 599 kronor. Passa på! Så bra pris. :D

2011-04-28 @ 12:15:08
URL: http://svenskk.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0