Torsdag kväll

Det känns som om att man har hunnit med mycket idag även fast man har haft främmande. Man har både haft den sociala biten med sina vänner och även varit i den vanliga vardagen, praktiskt!

Nu så har iallafall "alla" åkt hem, Casper sover och jag tar mig lite tid att kolla runt i internet världen. Det vanliga som att läsa alla bloggar, kolla facebook och se vad andra har gjort för något och ja, allt det där onödiga men som man ändå är besatt av ;) Haha.

För mig blir det nog inte många knåp gjorda ikväll iallafall, tänker bara mysa ner mig i soffan med en kopp te i min nya fina mugg! Den ska jag använda flitigt när jag saknar mina vänner, tänka tillbaka och känna att man ändå betyder något, när allt annat känns hopplöst. Tack igen Ulrica för den otroligt fina muggen. :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0