Sovmorgon

Rickard kom alldeles för sent igår kväll så jag hade faktiskt hunnit gå och lägga mig. Kändes lite taskigt men jag var så himla trött att till och med huvudvärken hade börjat smyga sig på så jag var bara tvungen att krypa ner.

Vaknade även vid 2 inatt och var skit pigg, vet inte vad det var med mig? Låg säkert en timme innan jag somnade om så man var ganska trött imorse när Casper vaknade men som tur var så fick jag sovmorgon ;) Nice. Sen kom mina älsklnigar in vid 10 tiden och väckte mig, och kom med en tidig födelsedags present till mig. Skit kul att få något när man inte önskat sig något speciellt, mer spännande då :) Fick ett saltkarn och ett pepparkarn, skit fina!



Passar ju alldeles utmärkt till alla mina andra fina röda köks maskiner!
För er som inte vet så smalar jag serien Chilli från OBH Nordica.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0