Söndag

Herre jösses i min låda vad den här helgen har gått fort..
Tyckte nyss att det var fredag jag men nu så är det redan söndag?!

Super mysigt har vi haft iallafall :) Vi åkte som sagt till mamma och pappa i fredags och sen har vi blivit kvar där hela helgen. Blir även där inatt då jag blev tvungen att ta en sen tvätt tid ikväll. Full bokat i tvätt stugan så då fick det bli såhär, men vad gör det då, Casper är ju i trygga händer hos sin mormor och morfar och han sover ändå så :)

Jag är då är hemma och har precis stor städat hela lägenheten, man får passa på medans Casper inte är här och följer efter, blir lite renare om man får göra det själv i lugn och ro ;)

Var även iväg på ett me&i party idag och dom hade sååå mycket fint, men dyra kläder var det. Jag kunde dock inte motstå att köpa två fin plagg till Casper. Ett par super tuffa byxor med riktigt häng och en fin tröja till det!



Så snygga! :D
I love them



Bilder lånade från me&i



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0