Onsdag

Shit vad död jag kände mig imorse när jag vaknade.. Rickard klev upp med Casper runt sju tiden och sen närmare åtta så kom dom in och väckte mig eftersom jag ville se när vakna gänget badade i skit vattnet ;) Huva, såg inte skönt ut precis.. Jag kommer deifinitvt hålla mig ett bra tag till, har börjat blivit en sån badkruka så får se hur många dopp man gör i år.. Några lär det ju bli iallafall för Casper måste ju få prova på att bada!

Idag lär det nog inte hända så mycket iallafall.. Ska nog bara vara hemma och ta det lugnt, kanske att vi tar en promenad bort till mamma och pappa, får se vad som händer :) Är ganska tråkigt väder ute också så får väl hoppas att det spricker upp under dagen! Så lång tråkigt att bara gå hemma och vänta på bättre tider.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0