Måndag

Det känns konstigt att kalla den här dagen för måndag, det är ju söndag för mig! Slut på helgen, har tvättat och plockat, precis som en söndag alltid är. Och imorgon då man vaknar så har redan en dag gått av veckan, eftersom det blir tisdag. Hoppas veckan går fort!

Var precis över till Johanna en sväng som jag inte träffat på evigheter känns det som, så det var kul! Nu är jag så trött att ögonen går i kors på mig så jag ska väl försöka få med mig Rickard till sängen och somna med honom :) Lilleman har även fått en framtand nu som har spruckit upp och ska växa på sig, även framtanden bredvid den håller på att spricka upp såg jag nu ikväll. Tandköttet är alltså spruckit lite, så snart har han fyra tänder min stor kille! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0