Godmorgon torsdag

Inatt har vi (läs: Casper) sovit betydligt mycket bättre än förra natten! Igår kväll så fick han även lite alvedon på tandköttet så det kanske var det som gjorde de också, svårt att säga. Huvudsaken han sover bra :)

Vi har nyss klivit upp iallafall och mest pigg av oss är som vanligt Casper ;) För mig är det vakna med the voice och kaffe i vanlig ordning som gäller. Sen strax innan 9 så ska vi göra oss klara för att gå till öppna förskolan, även amanda och charlie ska följa med så det ska bli roligt :) Och massa andra mamomor som ska dit med.

Ha en fin dag :)


Kommentarer
Malin - Mamma till Novalee

Näe,alltsåjag vet inte:/ hon började grina när jag började gnugga det på huvudet.. Sen skrek hon då jag sköljde av,så hon kan ju ha fått i ögonen.. men inte i mun tycker jag.. Men det ska ju vara milt och utan parfym så tycker inte att det skulle ha svide i ögonen heller..Men ja, va vet man? jag tänker inte använda det nåmer iaf.. dumt att utmana ödet lixom:P usch!

2011-04-14 @ 09:54:42
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0