Full rulle hela dan

Hoppsan vad den här dagen har gått fort då .. Åkte in till stan runt 11 i tiden i förmiddags och där blev vi inte kvar så länge, tyckte vi .. Tog 2 bussen hem efter att vi gått nåt varv på stan, lunchat på max och jag fixat mina inloggnings uppgifter. Mamma ville så gärna låna med sig lillen hem så visst fick hon göra det :) Så jag städade av lite snabbt här hemma och gick ner till Bella sen som sa att hon skulle åka ut till Birsta och stor handla .. Visst, jag kan väl göra sällskap tänkte jag men självklart kom man hem med två kassar, dock bara mat så jag känner mig duktig ändå ;)

Lite sent blev det också, var planerat att vi skulle försöka hinna hem till kl 19 men riktigt så blidde de inte :) Så mamma gick ner med Casper hit förut och la honom och givetvis väntade här tills jag kom hem, som precis kommit innanför dörren! Så nu har man varit igång i en hel dag och det känns kan jag lova! Tur man får sova snart ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0