En hemma dag

Eftersom det inte blev som vi hade planerat idag så fick den här dagen bli en hemma dag istället. :) Jag har städat och donat lite, damtorkat och allt det där. Behövdes en omgång efter kalaset igår :) Skulle behöva torka golven också men det får ju isåfall bli när Casper har somnat. Den låter ju inte och är han vaken när man ska svabba golven så är han bara på hinken hela tiden och vill plaska. Det gillas inte! Haha.

Casper har en grin dag idag också verkar det som, tråkigt nog. :/ Han är lite sämre i andningen också så han har fått inhalera idag och det var ett tag sen vi gjorde det, tur att den finns vid behov! :) När han låter rosslig när han andas så ska han ta den och då blir det bättre ett tag. 

Får se vart vi tar vägen ikväll, vore ju lite mysigt med sällskap till filmen också har vi ingen dvd hemma! Antingen så drar vi till mamma och stannar där eller så hämtar vi "mitt" playstation så kan jag/vi kolla på filmen via den. Kan vara kul att ha hemma också när man får lite besök, har ju roliga spel som buzz och även singstar till den.

Nu tror jag att det är dags för unge herr Nilsson att sova lite. Skulle gärna ha tagit en promenad men när jag väl dragit igång med städningen så vill jag få det riktigt gjort också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0