Barn loppis

I eftermiddag så for jag och Casper iväg på en liten barnloppis kan man säga tillsammans med Myran och Elias. Sandra som hade skrivit ut det på facebook ville bjuda in lite folk först som kunde få kolla och köpa lite begagnade kläder innan hon tog med sig resten till en riktig barnloppis. Jag hittade massor av fina kläder till priset av 200 kronor, och då kom jag hem med 4 par byxor, 7 tröjor och en vinterjacka. Säkert mer men det är vad jag kommer ihåg nu. Super bra att man kan köpa vissa kläder begagnade tycker jag, för nu börjas dom ju ändå slitas ut mer än förut och dom växer ju!

Sen kom pappa och hämtade oss där ute så nu är vi där och kommer att spendera kvällen här! Filmen ska vi såklart se så småning om och mysa, sedan blir det sängen direkt efter det. Godnatt och trevlig kväll på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0