Julklappar

Jag gillar att vara ute i tid :)

Fick inspiration förut idag när jag kikade in på Nikitas blogg och såg att hon länkat till o-råsa's hemsida där de hade fraktfritt om man använde en rabatt kod!
Jag klickade in mig där och hittade dessa söta leksaker till Casper:

Gåpinne, 99 :-
"Släp" leksak, 99 :-

Perfekta julklappar tycker jag! :)

Snart är jag färdig med mina klappar till jappen, redan! ;)
Lite kläder och sen får det vara bra, vi är ju minst tre som ska dela,
och en 9månaders liten pojke har nog inte så stor nytta av mer heller.

Men man har det svåraste kvar till sist, mina bröder och Rickard.
But I think I will get clear until the christmas evening is ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0