Borta en natt

Det var några stycken som uppskattade att jag la upp lite bilder igen :)

Lille herrn ligger och sover nu för tillfället, han var så trött och det tog en hel timme idag innan han kom till ro och äntligen somnade. Det gör ju så ont i mamma hjärtat när han bara skriker och skriker, och så fort han vänder på sig så vänder man honom tillbaka. För jag vet att han aldrig somnar på mage dagtid, när det är dags för natten så brukar det inte vara några problem, för då är han så pass trött ändå och ligger mest och pular med sina nallar. Nu dagtid så är det bara protest som gäller, ska vara vaken! Men skam den som ger sig..

Har ingen riktig koll på hur länge han sovit, men det är väl en halvtimme iallafall så nu kan han vakna vilken sekund som helst. ;)
Medan han sover så håller jag på att packar skötväskan och letar nappar och leksaker, dessa små saker! Vart försvinner dem?! Han har minst 20 men har bara fått ner två stycken än så länge. Gah :p Och om ni undrar vart vi är påväg så ska vi bara ner till Caspers gammel mormor och vara där en natt. Skönt med lite sällskap, men klättrar ju som på väggarna om kvällarna när Casper har somnat och man inte har något sällskap. Men imorgon kommer Rickard hem igen (hur många gånger har jag sagt det nu?), äntligen! Då blir det tacos har jag bestämt, och myyysa massor!

Nu ska jag fortsätta knapra på lite salta pinnar och dricka lite läsk :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0