Dag 5

Åh, så skönt det är med kväll ;)
Man får gosa ner sig i soffan och bara sitta där tills man tappar nacken, höll jag på att säga.
Sitter och väntar på att ensam mamma söker ska börja, där det är final ikväll! :D Spännnade. Vet inte varför man blir lite "nervös" innan man det är ju så kul att se och vissa gånger blir man ju faktiskt rörd också.

Dag 5 idag också, och eftersom jag redan skrivit min dag 5 en gång men på fel sätt så kopierar jag den och sätter in den här nedan! :) För jag tycker att det var så bra skrivet av mig ändå, om vad kärlek är för mig..

Kärlek för mig är såklart min fina, underbara son Casper och min älskadae sambo Rickard som jag bor tillsammans med i en förort i Stockholm, Kungsängen. En annan kärlek är såklart min kära familj i Norrland, Sundsvall, som består av mamma, pappa och två bröder, även två husdjur hör till familjen, hunden Elsa och katten Vilda, eller Hulda som vi kallar henne.
Kärlek för mig till dessa personerna är att man kan prata med dem, man har ett speciellt band till dem och vad som än händer dem så kommer jag alltid att älska dom lika mycket, för den dom var.
Och Casper, ja det är svårt att beskriva den kärleken. Min son och mitt allt. Utan honom skulle det inte finnas någon kärlek.
Kärlek kan också vara till något speciellt plagg som man har ett minne till, till exempel Caspers första kläder. Även till vissa inrednings prylar har jag en kärlek. Utan dom, ingen jag.
Också såklart alla kära vänner man har.




Lilla godis råttan min :love: Fick tag på min polkagris ;)
Och ett nytt steg i utvecklingen: Han har börjat stå lite själv !! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0