shoppat

Tänkte dela med mig av lite shopping som blivit här i dagarna.

Till Casper:



Två body suits från lindex, 129 :- resp. 79,50 :- kr st.
Älskar sjömanskostymen och de udda färgerna på nummer 2!

Två body suits till från name it, 129,50 :- st.
Sååå himla söta! =)

Namn nappar från namnnappen.se! Cirka 90 :- st per 3-pack.
Tips! Napp nummer 2 är jätte bra när dom börjar få tänder!
Kanterna är av material som är tuggvänligt för barn.

Till mig:

Fantastiskt att kräsna jag lyckas hitta något!! =D Lycka(!)
Och för er som då undrar .. Allt ska sitta, inget putti nuttit
eller tunikor som man ser ut som tält i. Slätt och figurformat, tack!

Och just nu sitter jag och stör mig på spotify's version av eamon vs frankee (fuck it-fuck you right back), dom har tagit bort orden som fuck, shit osv.. Det förstör ju låten! Ja, jag tycker faktiskt dem är riktigt bra =) Klockren.

Nu ska jag passa på att sova, något som jag inte gjorde inatt!
Godnatt.



Kommentarer
Åsa (mamma till Casper)

Hej, jag har inte hunnit skicka Casper-nappen än men ser att du köpt egna nu, så du kanske inte vill ha den? Den är ju ändå från 6 månader, inte säkert han tar napp fortfarande då. Så var det för oss i alla fall. Men vill du ha den så får du förståss :) Ha det bra!

2010-05-17 @ 09:04:58
URL: http://smultronkatt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0