Fotografering

Idag har jag och casper varit iväg och fotograferat oss till tidningen! Mamma var med såklart och med hennes övertalande så kommer det nu att publiceras en bild på både mig och casper i sundsvalls tidning och dagbladet någon helg framöver! Lär väl få skämmas lite som vanligt, tycker inte alls om att ställa upp på bild men visst får jag väl hålla med mamma till viss del också, den blev helt okej bilden! Casper fastnade såklart väldigt fint på bild som vanligt, beställde lite bilder också i olika varianter :)

Där efter åkte vi till max och åt och visade upp casper för mina kära arbets kamrater ;) Sen på ica maxi och handlade lite och sedan har vi även varit till mammas jobb och hälsat på!
Casper sover i soffan hos mormor och morfar sin, helt utslagen efter den här långa dagen. ;) Här stannar vi inatt tänkte vi och jag ska se på hockey, heja HV!! :D

Ja, jag ska bli bättre vad gäller bilder också, that's a promise!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0