Försäkrings samtal

Casper har haft en dålig morgon hemma hos sin mormor och morfar. Är en sån där dag igen där han äter kopiösa mängder från bröstet och sen får upp allt igen :/ Måste vara ngt jag äter som han inte tål stackarn, det är inte första gången.. :( Men som tur är så går det över snabbt och han tar in ny mat igen och somnar sedan gott. :)

Har haft nån nisse här från tryhgghansa idag också som pratat barnförsäkring och kan säga att den nappade jag på direkt! :) Tecknade trygga barn försäkringen med trygga barn plus till casper, och i samma veva så tecknade jag ny hemförsäkring hos dem också, den skulle tydligen vara billigare än den jag har nu.. Utgifter, utgifter mera utgifter, men det brukar löna sig i mängden och casper ska ju såklart ha en försäkring! :)

Mamma är här som vanligt också och vi har nyss ätit lite lunch, nuggets och ris. :) Mumsigt! Casper sover så får se när han vaknar igen, om det blir en promenad ute i solen eller om vi får ta den i det härliga kvälls vädret istället. :)


Kommentarer
Jessica

Du får höra av dig när du har tid och ork för besök :)

2010-03-23 @ 17:18:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0